Get Adobe Flash player

filtru u trabold

Avantajele: Uleiul rămâne pur analitic şi nu mai este nevoie de a face schimb de ulei (sunt clienţi care merg deja > 700.000Km. fără schimb de ulei „SC ALDI Süd din Germania”).

a) economia banilor necesari schimbului de ulei 

b) menajarea mediului prin folosirea economicoasă a resurselor naturale 

c) noxele emise de motor sunt mai reduse şi mai puţin nocive. 

Prin folosiinţa îndelungată a uleilui filtrat se îmbunătăţesc calităţile de ungere a uleiului folosit. 

 a) după de. ex. 100.000Km folosinţă uleiul unge mai bine şi este mai curat decât un ulei proaspăt. 

b) frecările în motor se micşorează cu >55%, motorul merge mai uşor, deci se uzează mai puţin în timp 

c) motorul consumă mai puţin combustibil şi ulei (economie de bani) 

d) cheltuielile cu service-ul şi reparaţiile se reduc (economie de bani) 

Ungerea şi răcirea motorului în condiţii optimale chiar în situaţii limită(turbo) 

a) filtrul opreşte particule de 1/10.000 mm (1/10 µm) 

b) filtrul scoate apa din condens aflată în ulei împiedicând astfel „acrirea” şi deteriorizarea uleiului. 

c) filtrarea se face atât transversal/radial cât şi longitudinal 

d) coloanele de răcire asigură răcirea suplimentară a uleiului şi deci a motorului Montaj uşor fără modificări la motor, iar la vânzarea automobilului filtrul se recuperează şi refoloseşte fără nici o pierdere. 

a) filtrul se montează între ieşirea senzorului(bulbul) de presiune cu un fiting „T” şi orificiul de scurgere a uleiului din motor. 

b) la 15.000-25.000 Km(după caz), se schimbă cartuşul filtrant (dar nu carcasa) în câteva minute (3 şuruburi) c) filtrul original al motorului se schimbă numai o dată la 100.000 Km. 

d) când vindeţi maşina, filtrul se demontează foarte uşor şi poate fi montat în altă maşină fără nici o pierdere a calităţii de filtrare (acest lucru duce la apărarea investiţiei dumneavoastră) 

Garanţia carcasei filtrului: 3 ani de zile – asigurarea funcţionării lui 10 ani de zile 

a) în cazul când ar interveni probleme grave din cauza filtrului (ceea ce este practic imposibil), Firma TRABOLD® este asigurată, iar asigurarea plăteşte daunele produse până la suma de 2,5 milioane € pentru fiecare caz (Allianz Versicherungs-AG) 

Economie de bani şi protejarea mediului 

a) filtrul se amotizează de ex. la un autoturism la 3-4 schimbări de ulei (preţul produselor petroliere creşte nonstop). După amortizare filtrul face numai economii în portmoneul dumneavoastră şi apără mediul. 

b) Prin faptul că se foloseşte mai puţin ulei mineral (care este f. otravitor) mediul rămâne mai curat. Filtrul se comercializează în 3 dimensiuni care permite folosirea lui în:

TRABOLD Filtru mărimea 10 Filtru mărimea 20 Filtru mărimea 30
Filtrare în motoare cu ardere, circuitul de ungere până la 12 ltr. baia de ulei 12 până la 40 ltr. de la 30 ltr.
Filtrare în circuitul de alimentare cu motorină până la 4 ltr./min 4 până la 6ltr./min > 6 ltr./min
Filtrare în circuite hidraulice până la 120 ltr. 120 până la 500 ltr.
Dimensiunile carcasei filtrului (fără armătura de intrare) L=130mm / d=120mm L=230mm / d=120mm L=330mm / d=120mm
Dimensiunile filtrului propriuzis L=100mm / d=80mm L=200mm / d=80mm L=300mm / d=80mm
Greutate 1600 g 2500 g 3450 g
Viteza de scurgerea în filtru 1 bis 5 l/min depinde de vâscozitate 2 bis 6 l/min depinde de vâscozitate 2-6 l/min depinde de vâscozitate
Cantitatea de ulei în filtru ~0.4 liter ~0.8 liter ~1.2 liter

Presiunea la intrare presiune min. = 0.5 barpresiune max. = 20 bar / vârfuri de presiune ~30 bar (Cartuşul filtrant nu se deformeaza nici la 400 bar)

Montaj circuit secundar, primar, răcire sau comandă.Circuite cu motorină: circuitul primar

Comments are closed.